Tuesday, July 20, 2010

PSMZA DAN JKA(DkA S 2)


....Tanggal Julai 2007,aku telah dimasukkan ke ipta iaitu PSMZA sehingga tahun 2010....bemula lah perjalanan pembelajaran ku di sini dan bertemu lah diriku dgn sahabatku yg baru.... banyak suka dan duka yg telah ku tempuhi di sini....ia akan menjadi kenangan dalam hidup ku buat selama-lamanya...

  
.........di sini lah bermulanya pertemuan yang tidak diduga..ku bertemu dgn kawan-kawan baru ku yg belum ku kenali lagi..ku hanya tersenyap sahaja...kerana diriku nie memang pemalu pada mulanya dan jarang bercakap....disini juga ku bertemu dgn semua pensyarah-pensyarah yg mengajar dalam subjek-subjek tertentu...


 .......mase nie aku mula mengenali semua rakan-rakan ku....gambar ni diambil semasa aku berada di sem 1 iaitu kelas Dka 1 S 2....maklumla,masih budak-budak lagi mase nie..huhu...


........mase nie lah yg paling best semasa sem 1 iaitu kem polibriged di Tasik Puteri,Dungun....byk la jugak kenangan kat sini...yg manis la..hehehe...yg pahitnye,aduh...xleh nak cerita la..hehehe..nak tahu,mase aku kat sini,nak buang air pun susah sebab malam xda bekalan elektrik..gelap gelita la....nak amek air sembhyang pun susah...1 lg,tido pun bukan tido dalam khemah 1 sorang,tp tido dibawah kanvas yg di pasang lampu di tambah pula dgn air hujan yg membasahi kanvas tempat aku nak tido tu...sbb mase mlm tu,hujan turun renyai-renyai...oleh sebab sejuk,aku pun tido lah beramai-ramai dgn budak lelaki dari pelbagai seksyen....huhuhu..tu lah kenangan yg xdapat dilupakan....nantikan sambungannye...hahaha

Moga kita sentiasa di bawah rahmat dan lindungan dari Allah s.w.t...Renung-renungkan dan selamat beramal.....huhuhu...wasalam...

No comments:

Post a Comment